2010. 11. 24.

Újra

Ma ismét feltámadt a lelkesedésem, hogy blogot írjak. Főként az írás hiányott. Hiába, nem tudom megtagadni önmagam, szeretem ezt csinálni. Itt pedig csinálhatom és azt írok le, amit jól esik.
Sok idő telt el azóta, hogy erre jártam, és nem tudom, meddig maradok, de most kell ez nekem.
Már minden megváltozott körülöttem, alapvetően pozitívan, még akkor is, ha olykor efelől vannak kétségeim. Aztán mindig meggyőzödök vagy meggyőznek róla, hogy az irány jó. Egyébként általában mindig ugyanazok az emberek. Köszönöm nektek!

3 megjegyzés:

Unknown írta...

És komolyan napra pontosan két év? El sem hiszem... jó lett a template!

Dorka írta...

Úristen, ez nekem fel sem tűnt! De tényleg :-)))

Vikusz írta...

Örülök :) leszoktam a blogolvasásról egy ideje, de most így én is visszatérek :)