2011. 01. 04.

Csodás almavacsi

Amikor hazajöttünk a nyaralásból, elhatároztam, hogy megszabadulok uszkve két tucat kilótól, ami azért valljuk meg, nem kevés. De persze nem két nap alatt, megelégszem azzal, ha 365 alatt összejön. Szépen kiszámoltam és beírtam a naptáramba, hogy mikor hol kell tartani, és mivel az első etápot sajnos nem sikerült tartani, az új év jó kezdésnek (és alibinek) bizonyult. A kalkuláció pedig jelen állás szerint úgy néz ki, hogy március 6-ig hetente 1,3 kg-ot veszítek a súlyomból, így elérem a kívánt célt.

Ennek érdekében ma almát vacsoráztam, amiről egyeseknek ez jutott eszébe:



Felér az ominózus dallal, amiben a tepsiszettet említik....No, de a lényeg, e dalocskát nem lehetett kihagyni, ezzel biztosan mindenki egyet ért! :-) És persze nemcsak az ember retinájába ég bele, hanem a dobhártyájába is...

1 megjegyzés:

Szonja írta...

Drukkolok! Én már ilyeneket nem merek megfogadni, pedig egy tízes mehetne rólam a fenébe elfele!