2008. 06. 05.

Szépségnap

Ma már mások is mondták nekem, illetve még tegnap, és így este 9 felé a munkahelyen én is érzem: nem normális dolog 4:45-kor felkelni azért, hogy az ember 6-ra kozmetikushoz menjen. De ha egyszer csak akkor volt ideje! Tehát, ha nem akarom, hogy a trutymók beleégjenek a bőrömbe, amire 45 fokon azért van némi lehetőség, akkor muszáj elmenni.
Aztán persze volt fodrászlátogatás is, szép szalmásvörös a hajam, már ha ilyen árnyalat egyáltalán létezik. Fodrászoknak csak annyit mondok: 9cc. Vagy valami ilyesmi. De nekem teccik, és még a férfikollégám is megjegyezte, miután 75 percet késtem, hogy na mi van, fodrásznál voltam? Igazán vicces volt :-).
Aztán beleragasztottam a mini cd-t a gépbe, IT meg jól leszúrt, de remélem az otthoni gép felismeri a csudaszép mp3 lejátszómat. Remélem senkit nem ér meglepetésként, hogy a színe kék.
Már csak 25 perc és megyek haza. Jó lesz.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

:)